Tanúsított iratkezelés a közszférában

Tanúsított iratkezelés a közszférában

Tanúsított iratkezelés a közszférában

A közfeladatot ellátó intézmények iratkezelésének rendszerét szigorú jogszabályok írják elő. A szabályozás intézménytípustól függetlenül egységesíti a szervezetek ügyiratkezelésének módját. Ha csak a jogszabályi hátteret nézzük, az elvárások egy kisebb intézménnyel és egy országos közigazgatási szervvel szemben ugyanazok. A gyakorlatban viszont más iratkezelési megoldások valósulnak meg egy egy-két felhasználóval rendelkező vidéki iskolában és az ország legnagyobb egyetemén. A DMSONE iktató rendszerei a kisebb és nagyobb szervezetek ügyiratkezelési igényeit is kielégítik.

A közintézmények számára jogszabály írja elő a tanúsítvánnyal rendelkező szoftverek alkalmazását, amit pedig a 27/2014 KIM rendelet szabályoz. Tanúsított iratkezelő rendszerről tehát akkor beszélünk, ha a szoftver a 27/2014 rendelet minden kritériumának maradéktalanul megfelel és az erre vonatkozó minősítést, tanúsítványt meg kapta.

Kérje szakértő munkatársaink segítségét iratkezelő rendszereinkkel kapcsolatban!